21 лютого 2012
З метою забезпечення умов для діяльності районної ради та господарського обслуговування будівель районної ради і території, що перебуває в її постійному користуванні, керуючись пунктом 4 частини 1 статті 43, статтею 58 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» районна рада вирішила:
1. Ввести до структури виконавчого апарату Чернігівської районної ради додатково посади:
- головний спеціаліст – 1 штатна одиниця (для забезпечення інформаційно-комп»ютерного обслуговування);
- завідувач господарства – 1 штатна одиниця;
- двірник – 1 штатна одиниця;
- прибиральник службових приміщень – 0,5 штатної одиниці.
2. Перейменувати посаду «головний бухгалтер» на «начальник відділу фінансово-господарського забезпечення – головний бухгалтер».
3. Затвердити структуру виконавчого апарату Чернігівської районної ради(додається).
4. Вважати таким, що втратило чинність, рішення районної ради від 15 червня 2006 року «Про затвердження чисельності та структури виконавчого апарату районної ради, витрат на його утримання» зі змінами, внесеними рішенням районної ради від 30 листопада 2006 року.
5. Чернігівській районній державній адміністрації при черговому внесенні змін до районного бюджету передбачити відповідне збільшення бюджетних призначень на утримання районної ради по видатках на оплату праці з нарахуваннями у зв»язку з набранням чинності цим рішенням.
6. Контроль за виконанням рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань бюджету, фінансів та соціально-економічного розвитку району.
Голова районної ради | М.Б. Литвин |