14 січня 2015
Керуючись пунктом 17 частини 1 статті 43 Закону України „Про місцеве самоврядування в Україні”, районна рада вирішила:
1. Внести зміни до рішення районної ради від 31січня 2014 року „Про районний бюджет на 2014 рік”, виклавши пункти 1, 2, 3 та 4 у такій редакції:
„1. Установити загальний обсяг доходів районного бюджету на 2014 рік у сумі 196 млн. 304,1 тис.грн.
Обсяг доходів загального фонду визначити у сумі 188 млн. 018,0 тис.грн., спеціального фонду – 8 млн. 286,1 тис.грн. (додаток 1).
2. Затвердити загальний обсяг видатків районного бюджету на 2014 рік у сумі 200 млн.123,9 тис.грн., у тому числі обсяг видатків загального фонду у сумі 190 млн.600,4 тис.грн. та видатків спеціального фонду – 9 млн.523,5 тис.грн. за функціональною (додаток 2) та відомчою (додаток 3) структурою бюджету.
Установити розмір внутрішнього фінансування районного бюджету за рахунок залишку коштів, що склався на 01.01.2014 року, у сумі 3 млн. 902,8 тис.грн., у тому числі по спеціальному фонду - 217,4 тис.грн., з них: 118,3 тис.грн. – по бюджету розвитку (додаток 6).
3.Установити дефіцит загального фонду районного бюджету у сумі 2 млн.665,4 тис.грн., джерелом покриття якого визначити направлення залишку коштів, що склався на 01.01.2014 року по загальному фонду в сумі 3 млн. 685,4 тис.грн. (додаток 6).
4. Установити дефіцит спеціального фонду районного бюджету у сумі 1237,4 тис.грн., джерелом покриття якого визначити надходження коштів із загального фонду до бюджету розвитку (спеціального фонду) у сумі 1020,0 тис. грн. та направлення залишку коштів, що склався на 01.01.2014 року по спеціальному фонду в сумі 217,4 тис.грн. (додаток 6).”
2. Підпункти 4 та 5 пункту 6 викласти в новій редакції :
“4) субвенцій загального фонду Державного бюджету місцевим бюджетам :
- на виплату допомоги сім’ям з дітьми, малозабезпеченим сім’ям, інвалідам з дитинства, дітям-інвалідам та тимчасової державної допомоги дітям – у сумі 46 млн. 710,0 тис. грн.;
- на надання пільг та житлових субсидій населенню на оплату електроенергії, природного газу, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та при будинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот – у сумі 9 млн.872,7 тис. грн.;
- на надання пільг та житлових субсидій населенню на придбання твердого та рідкого пічного побутового палива і скрапленого газу – у сумі 1млн. 550,6 тис.грн.;
- на надання пільг з послуг зв'язку, інших передбачених законодавством пільг (крім пільг на одержання ліків, зубопротезування, оплату електроенергії, природного і скрапленого газу на побутові потреби, твердого та рідкого пічного побутового палива, послуг тепло-, водопостачання і водовідведення, квартирної плати (утримання будинків і споруд та прибудинкових територій), вивезення побутового сміття та рідких нечистот), на компенсацію втрати частини доходів у зв'язку з відміною податку з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів та відповідним збільшенням ставок акцизного податку з пального і на компенсацію за пільговий проїзд окремих категорій громадян – у сумі 1млн.25,9 тис.грн.;
- на виплату державної соціальної допомоги на дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, грошового забезпечення батькам-вихователям і прийомним батькам за надання соціальних послуг у дитячих будинках сімейного типу та прийомних сім’ях за принципом „гроші ходять за дитиною” - у сумі 579,2 тис. грн.;
5) інших субвенцій з загального фонду обласного бюджету районному бюджету :
- на надання пільг на медичне обслуговування громадян, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи (придбання ліків за пільговими рецептами та пільгове зубопротезування)
– у сумі 345,5 тис. грн.;
- на забезпечення централізованих заходів з лікування хворих на цукровий та нецукровий діабет – у сумі 630,6 тис. грн.;
- на поховання учасників бойових дій і інвалідів війни – у сумі 46,7 тис. грн.;
- на фінансування заходів програми передачі нетелей багатодітним сім’ям, які проживають у сільській місцевості Чернігівської області – 32,1 тис. грн.;
- на виконання доручень виборців депутатами обласної ради – 68,0 тис.грн.;
- на фінансування заходів програми “Місцевий розвиток, орієнтований на громаду - 11 фаза у Чернігівський області “ - у сумі 100,0 тис.грн.;
- на завершення робіт та введення в єксплуатацію дошкільного навчального закладу у Пакульській сільський раді – у сумі 250,0 тис.грн.;
- за підсумками щорічного обласного конкурсу ”Краща сільська, селищна, міська рада” – у сумі 40,0 тис.грн.;
- на забезпечення житлом дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та осіб з їх числа – у сумі 109,3 тис.грн.”.
3. Підпункт 10 пункту 6 викласти в новій редакції:
“10) додаткової дотації з державного бюджету на вирівнювання фінансової забезпеченості місцевих бюджетів на суму 13млн.614, 4тис.грн., в тому числі 463,7 тис.грн., які передаються до сільських та селищних бюджетів.”
4. Підпункти 7 та 9 пункту 6 викласти в новій редакції:
“7) - інших субвенцій :
- з сільських бюджетів – районному: по загальному фонду – 1 млн. 526,9 тис.грн., по спеціальному фонду в сумі 1млн. 244,9 тис.грн. ;
- з районного бюджету – сільським: по загальному фонду – 68,2 тис.грн.;
-з обласного бюджету по спеціальному фонду – в сумі 45,0 тис.грн.”
“9) інших додаткових дотацій по загальному фонду бюджету: з районного бюджету - сільським бюджетам в сумі 650,2тис.грн. ”.
5. Внести зміни до переліку об’єктів, фінансування яких буде здійснено з бюджету розвитку районного бюджету, згідно з додатком 7.
6. Пункт 13 викласти в такій редакції:
“13. Затвердити в складі видатків районного бюджету кошти на реалізацію районних галузевих програм на загальну суму 1 млн. 385,4 тис.грн., в тому числі за рахунок коштів спеціального фонду – 326,8 тис.грн. (додаток 8); ”
7. Затвердити зміни до показників районного бюджету, внесені спільними розпорядженнями голови районної державної адміністрації та голови районної ради, голови районної державної адміністрації від 12 листопада 2014 року № 49/49, від 24 листопада 2014 року № 50/50, від 26 листопада 2014 року № 51/51,
від 27 листопада 2014 року № 52/52, від 3 грудня 2014 року № 55/55,
від 10 грудня 2014 року № 57/57, від 17 грудня 2014 року № 59/59,
від 24 грудня 2014 року № 60/60 та розпорядженнями голови районної державної адміністрації від 28 жовтня 2014 року № 431, від 18 листопада 2014 року № 454,
від 21 листопада 2014 року №459, від 3 грудня 2014 року № 475,
від 5 грудня 2014 року № 479, від 12 грудня 2014 року № 498,
від 16 грудня 2014 року № 499, від 17 грудня 2014 року № 500,
від 19 грудня 2014 року № 503, від 23 грудня 2014 року № 516,
від 23 грудня 2014 року № 517, від 26 грудня 2014 року № 530.
8. Додатки 1-8 до цього рішення є його невід’ємною частиною.
9. Контроль за виконанням цього рішення покласти на постійну комісію з питань бюджету , фінансів та соціально-економічного розвитку району.
Голова районної ради | А.М. Дуденко |