Анонси












Назад

Збори Редьківської громади

21 лютого 2014 року в приміщенні Редьківського НВК відбулися збори Редьківської територіальної громади.

У заході взяли участь голова районної ради Михайло Литвин,заступник голови районної державної адміністрації Лідія Гаєвська, депутат районної ради Тетяна Войноровська, завідувач Чернігівського районного центру первинної медико-санітарної допомоги Віктор Куниця, в.о.директора Чернігівських РЕМ Олександр Короп, головний фахівець Чернігівського РВ ДС НС Володимир Кремльов, представник управління Держземагенства у Чернігівському районі Володимир Брей, представник страхового товариства «Гарантія» Наталія Кужильна, кореспондент видавництва «Наш край» Ніна Петровська та жителі територіальної громади. Захід розпочато з вшанування загиблих під час масових акцій протестів у Києві хвилиною мовчання.

Перед присутніми із звітом про проведену в 2013 році роботу та виконання програми соціально-економічного розвитку територіальної громади виступила сільський голова Валентина Литвин. Також вона проінформувала представників територіальної громади про план роботи в 2014 році, зупинилася на основних проблемних питаннях та шляхах їх вирішення. З доповідями перед громадою виступили директор Редьківського НВК Володимир Бабинець, завідувач клубу-бібліотеки Наталія Шимко, головний фахівець Чернігівського РВ ДС НС Володимир Кремльов.

Голова районної ради Михайло Литвин розповів присутнім про прийнятий бюджет району та його розподіл, зазначив, що спільними зусиллями та злагодженими діями органів влади, місцевого самоврядування, депутатів всіх рівнів та всіх членів громади можна вирішити більшість нагальних проблем територіальної громади.

В ході зборів були обговорені основні питання, що хвилюють жителів територіальної громади. Зокрема обговорювались питання завершення освітлення вулиць, порядок надання допомоги в отриманні свідоцтв на право власності на житлові будинки, проведення ремонту доріг з твердим покриттям. Було розглянуто питання щодо встановлення видів та розмірів зборів на засадах самооподаткування в 2014 році.

По всіх питаннях прийняті відповідні рішення.

Назад

17 Березня 2017 17:27
22 березня 2017 року Засідання постійної комісії районної ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, транспорту та інфраструктури. Початок об 11.00 , мала зала.

17 Березня 2017 17:24
22 березня 2017 року Прямий телефонний зв’язок Лугової В.М. – начальника управління соц. захисту населення райдержадміністрації. Час проведення: 09.00 до 10.00.

17 Березня 2017 17:24
21 березня 2017 року Спільне засідання постійних комісій районної ради з питань освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, спорту та туризму та з питань розвитку місцевого самоврядування та здійснення децентралізації. Початок о 10.00 .

17 Березня 2017 17:16
21 березня 2017 року Засідання постійної комісії районної ради з питань земельних відносин, екології та агропромислового розвитку. Початок о 12.00 .

17 Березня 2017 17:15
21 березня 2017 року Вручення ювілейних медалей «70 років Перемоги над нацизмом». За участю голови райдержадміністрації Коржа В.Б. Початок о 14.00, Кархівська ЗОШ.

10 Березня 2017 17:24
18-19 березня 2017 року Чемпіонат району з міні-футболу. Початок о 10.00 , м. Славутич.

10 Березня 2017 16:48
17 березня 2017 року Зустріч випускників загальноосвітніх шкіл району з представниками вищих навчальних закладів області. Початок о 10.00,велика зала.

10 Березня 2017 16:47
16 березня 2017 року Загальні збори громадян в с. Количівка Іванівської сільської ради. Початок о 15.00, приміщення ЗОШ.

10 Березня 2017 16:46
16 березня 2017 року Вручення ювілейних медалей «70 років Перемоги над нацизмом». Початок о 13.30, Трисвятськослобідська ЗОШ.

10 Березня 2017 16:44
16 березня 2017 року Загальні збори громадян в с. Андріївка. Початок об 11.00, приміщення сільської ради.

10 Березня 2017 16:43
16 березня 2017 року Районна краєзнавча конференція. Початок о 10.00,велика зала.

10 Березня 2017 16:43
15 березня 2017 року Загальні збори громадян в с. Іванівка. Початок о 14.00, приміщення будинку культури.