back

15 лютого 2018

Про звернення громадян за 2017 рік

За 2017 рік на адресу Чернігівської районної ради надійшло 62 письмових пропозицій, заяв та скарг громадян, з них 41 звернення надійшло поштою, 1 – через органи влади, 20 звернень надійшло на особистому прийомі голови районної ради.

Переважна більшість звернень, що перебували на розгляді в районній раді, це заяви або клопотання (46), решта - скарги (10), пропозиції та зауваження (6) громадян.

За суб’єктом подання звернень, 53 – індивідуальні та 9 звернень – колективні.

Переважна більшість питань, що порушувались в зверненнях громадян, стосувалась соціального захисту, охорони здоров’я, транспорту і зв’язку, аграрної політики і земельних відносин та інше.

Питання, які порушувались в 50 % від усіх звернень, що надійшли до районної ради, вирішено позитивно. По решті звернень їх авторам надані відповідні роз’яснення щодо встановленого порядку вирішення порушених проблем (20). Частину звернень було перенаправлено для розгляду за належністю (4), а деякі на даний час перебувають на розгляді.

За соціальним станом їх авторів найбільше звернень надійшло від робітників, селян, пенсіонерів, працівників бюджетної сфери.

Районною радою, згідно затвердженого графіку, проводяться виїзні дні прийому громадян в населених пунктах району, а також зустрічі голови та заступника голови районної ради з населенням територіальних громад.

За звітний період проведено 16 виїзних приймалень ( в 2016 році – 19 виїзних приймалень) в населені пункти району, під час яких порушувалися найважливіші питання, що стосуються оренди паїв, надання освітніх, культурних, медичних послуг та інші питання життєдіяльності.

Щовівторка головою райради проводився прямий телефонний зв'язок з мешканцями нашого району. Попередня практика «гарячої лінії» була 1 раз на місяць. За 2017 рік зателефонували на особисту розмову 44 громадянина ( в 2016 році – 34 громадянина).