Анонси












Назад

Чернігівська районна рада Чернігівської області має намір передати в оренду нерухоме майно спільної власності територіальних громад сіл, селищ Чернігівського району

Назва об’єкта оренди, його місцезнаходження: нежитлове приміщення, загальною площею 35,0 кв.м, у т.ч. корисна площа 25,9 кв.м, що розташоване на другому поверсі двоповерхової адміністративної будівлі, що знаходиться за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 48.

Балансоутримувач майна: Чернігівська районна рада.

Мета використання орендованого об’єкта – розміщення офісу.

Об’єкт оренди може бути переданий в оренду для здійснення іншого виду діяльності, що не заборонений чинним законодавством та не створює шкідливих умов праці іншим користувачам.

Початковий розмір орендної плати для кожного виду діяльності орендарів розраховується згідно Методики розрахунку та порядку використання плати за оренду майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ Чернігівського району, затвердженої рішенням Чернігівської районної ради від 25 квітня 2014 року (телефон для довідок 34195).

Термін, на який об’єкти передаються в оренду: не менше п’яти років, якщо інший термін не запропоновано заявником.

Заяви щодо оренди об’єкта спільної власності територіальних громад сіл, селищ Чернігівського району, на який надано оголошення про намір передати майно в оренду, приймаються Чернігівською районною радою з 8-00 до 17-00 години (перерва з 13-00 до 14-00 години) за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 48 поверх 3, кім. 308 та 301.

Кінцевий термін прийняття заяв – 23 листопада 2017 року.

У разі надходження двох і більше заяв щодо оренди об’єкта спільної власності територіальних громад сіл, селищ Чернігівського району, на який надано оголошення про намір передати майно в оренду, Чернігівська районна рада оголошує конкурс на право укладання договору оренди нерухомого майна, що належить до спільної власності територіальних громад сіл, селищ Чернігівського району.

Додаткову інформацію можна отримати у відділі комунального майна Чернігівської районної ради за адресою: м. Чернігів, вул. Шевченка, 48, кім. 308, телефон 34195.

Назад

17 Березня 2017 17:27
22 березня 2017 року Засідання постійної комісії районної ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, транспорту та інфраструктури. Початок об 11.00 , мала зала.

17 Березня 2017 17:24
21 березня 2017 року Спільне засідання постійних комісій районної ради з питань освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, спорту та туризму та з питань розвитку місцевого самоврядування та здійснення децентралізації. Початок о 10.00 .

17 Березня 2017 17:24
22 березня 2017 року Прямий телефонний зв’язок Лугової В.М. – начальника управління соц. захисту населення райдержадміністрації. Час проведення: 09.00 до 10.00.

17 Березня 2017 17:16
21 березня 2017 року Засідання постійної комісії районної ради з питань земельних відносин, екології та агропромислового розвитку. Початок о 12.00 .

17 Березня 2017 17:15
21 березня 2017 року Вручення ювілейних медалей «70 років Перемоги над нацизмом». За участю голови райдержадміністрації Коржа В.Б. Початок о 14.00, Кархівська ЗОШ.

10 Березня 2017 17:24
18-19 березня 2017 року Чемпіонат району з міні-футболу. Початок о 10.00 , м. Славутич.

10 Березня 2017 16:48
17 березня 2017 року Зустріч випускників загальноосвітніх шкіл району з представниками вищих навчальних закладів області. Початок о 10.00,велика зала.

10 Березня 2017 16:47
16 березня 2017 року Загальні збори громадян в с. Количівка Іванівської сільської ради. Початок о 15.00, приміщення ЗОШ.

10 Березня 2017 16:46
16 березня 2017 року Вручення ювілейних медалей «70 років Перемоги над нацизмом». Початок о 13.30, Трисвятськослобідська ЗОШ.

10 Березня 2017 16:44
16 березня 2017 року Загальні збори громадян в с. Андріївка. Початок об 11.00, приміщення сільської ради.

10 Березня 2017 16:43
16 березня 2017 року Районна краєзнавча конференція. Початок о 10.00,велика зала.

10 Березня 2017 16:43
15 березня 2017 року Загальні збори громадян в с. Іванівка. Початок о 14.00, приміщення будинку культури.