Чернігівська районна Рада
Анонси











Пропозиції Чернігівської районної асоціації міських рад "Ради Полісся"

Назад

Пропозиції
щодо формування спроможних територіальних громад
Чернігівського району


Гончарівська об»єднана територіальна громада:

Гончарівська селищна рада;

Смолинська сільська рада;

Жеведська сільська рада;

Слабинська сільська рада.


М.Коцюбинська об»єднана територіальна громада:

М.Коцюбинська селищна рада;

Андріївська сільська рада;

Левковицька сільська рада;

Жукотківська сільська рада;

Шибиринівська сільська рада;

Ведильцівська сільська рада;

Пльохівська сільська рада;

Кархівська сільська рада;

Ковпитська сільська рада.


Пакульська об»єднана територіальна громада:

Пакульська сільська рада;

Дніпровська сільська рада;

Мньовська сільська рада;

Боровиківська сільська рада.


Седнівська об»єднана територіальна громада:

Седнівська селищна рада;

Черниська сільська рада;

Частина населених пунктів Городнянського району (Макишинська та Дубровненська сільські ради).


Улянівська об»єднана територіальна громада:

Улянівська сільська рада;

Боромиківська сільська рада;

Киселівська сільська рада.


Киїнська об»єднана територіальна громада:

Киїнська сільська рада;

Рад.Слобідська сільська рада;

Шестовицька сільська рада.


Н.Білоуська об»єднана територіальна громада:

Новобілоуська сільська рада;

Старобілоуська сільська рада;

Редьківська сільська рада;

Довжицька сільська рада;

Кувечицька сільська рада;

Мохнатинська сільська рада;

Рудківська сільська рада.


Іванівська об»єднана територіальна громада:

Іванівська сільська рада;

Будинська сільська рада;

Слобідська сільська рада;

Краснянська сільська рада;

Ладинська сільська рада.


Анисівська об»єднана територіальна громада:

Анисівська сільська рада;

Пісківська сільська рада;

Частина населених пунктів Куликівського району (Виблівська, Горбівська, Б.Муравейківська сільські ради)


Олишівка об»єднана територіальна громада:

Олишівська селищна рада;

Серединська сільська рада;

частина населених пунктів Козелецького та Куликівського (Смолянська сільська рада) районів.


Халявинська об»єднана територіальна громада:

Халявинська сільська рада;

Хмільницька сільська рада;

Терехівська сільська рада;

Петрушинська сільська рада;

Роїщенська сільська рада.

Назад

05 Січня 2018 15:03
Протягом тижня з 09 січня по 14 січня 2018 року. Участь команди району в обласному етапі Всеукраїнських учнівських олімпіад.

05 Січня 2018 15:02
11 січня 2018 року. Прямий телефонний зв’язок Маханькової Т.М. – начальника відділу освіти райдержадміністрації. Час проведення: 10.00 до 11.00.

05 Січня 2018 15:02
09 січня 2018 року. Участь дітей з Чернігівського району в новорічному святі «Головна ялинка області». Початок об 11.00, Чернігівський обласний драматичний театр ім Т.Г. Шевченка

24 Листопада 2017 15:46
02 грудня 2017 року. Кубок Гончарівська з міні-футболу, присвячений пам’яті загиблим в зоні АТО. Початок о 10.00 , ГБО смт Гончарівське.

24 Листопада 2017 15:26
29 листопада 2017 року. Прямий телефонний зв’язок Лутченко О.М. – директора територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг). Час проведення: 09.00 до 10.00 .

24 Листопада 2017 15:26
28 листопада 2017 року. Інтелектуальні ігри серед учнівської молоді. Початок о 12.00 , с. Ковпита.

24 Листопада 2017 15:26
28 листопада 2017 року. Районна краєзнавча конференція. Початок об 11.00, велика зала, м.Чернігів, вул.Шевченка,48.

24 Листопада 2017 15:25
28 листопада 2017 року. Змагання з міні-футболу серед ЗОШ І-ІІ ступенів. Початок о 10.00, с. Киїнка.

17 Листопада 2017 16:00
25 листопада 2017 року. Заходи до Дня пам’яті жертв голодомору в населених пунктах району.

17 Листопада 2017 15:43
25 листопада 2017 року. Меморіальний захід з нагоди Дня пам’яті жертв голодоморів в Україні. Початок о 10.00, пам’ятний знак жертвам голодоморів в смт М.Коцюбинське.

17 Листопада 2017 15:32
23 листопада 2017 року. Консультативно-методичний день у виконкомі Терехівської сільської ради.

17 Листопада 2017 15:30
21 листопада 2017 року. Заходи до Дня Гідності і Свободи в населених пунктах району.