Анонси











Порядок доступу до публічної інформації

Назад

ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням голови
Чернігівської районної ради
“Про забезпечення виконання
Закону України “Про доступ
до публічної інформації”
від 17 травня 2011 року №40
П О Р Я Д О К
доступу до публічної інформації,
розпорядником якої є Чернігівська районна рада

Усі запити на публічну інформацію, які надходять до Чернігівської районної ради (у тому числі електронною поштою), реєструються загальним відділом районної ради. Письмовий запит може подаватись як у довільній формі, так і шляхом заповнення відповідної форми згідно з додатком.

Облік запитів на інформацію ведеться окремо.

Запити, оформлені неналежним чином (без зазначення прізвище, ім’я особи, адреси або інших вимог, встановлених статтею 19 Закону України “Про доступ до публічної інформації”), не розглядаються.

Встановити, що існуючий порядок документообігу у виконавчому апараті районної ради здійснюється з урахуванням такого:

- систематичного інформування керуючого справами виконавчого апарату районної ради про кількість та характер запитів на інформацію;

- відповідь на запит на інформацію надається тим структурним підрозділом, у володінні якого знаходиться запитувана інформація.

Залежно від змісту запиту, він направляється працівнику виконавчого апарату районної ради відповідно до розподілу функціональних повноважень. Згідно з резолюцією, виконавець надає відповідну інформацію або готує проект відповіді. Після підписання відповідь реєструється у загальному відділі районної ради і надсилається адресату.

Районна рада надає відповідь на запит на інформацію не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, щодо стану довкілля, якості харчових продуктів і предметів побуту, аварій, катастроф, небезпечних природних явищ та інших надзвичайних подій, що сталися або можуть статись і загрожують безпеці громадян, відповідь надається не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.

Клопотання про термінове опрацювання запиту має бути обгрунтованим.

У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, районна рада може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обгрунтуванням такого продовження, про що повідомляє запитувача у письмовій формі не пізніше п’яти робочих днів з дня отримання запиту.

У разі, коли районна рада відповідно до компетенції, визначеної Законом України “Про місцеве самоврядування в Україні”, не володіє інформацією, стосовно якої зроблено запит, або порушено інші вимоги, зазначені статтею 22 Закону України “Про доступ до публічної інформації”, вона відмовляє в задоволенні запиту та інформацію, про що заявник повідомляється письмово.

Якщо районній раді відомо, хто володіє або має володіти запитуваною інформацією, про це повідомляється запитувача, а запит переадресовується відповідній структурі разом із супровідним листом.

У разі надходження кореспонденції, яка одночасно містить запит на інформацію та заяви, клопотання пропозиції тощо, оригінал такої кореспонденції розглядається за правилами, встановленими Законом України “Про доступ до публічної інформації”, а його копія в частині інших питань розглядається Законом України “Про звернення громадян”. У разі надходження кореспонденції, яка містить вимогу про отримання інформації, але за своїм характером не є запитом на інформацію, така кореспонденція розглядається за правилами, встановленими Законом України “Про звернення громадян”.

Відповідь на запит на інформацію надається запитувачу у тій самій формі, в якій оформлено запит, якщо запитувач не просить надати її у письмовій формі.

Організаційний та загальний відділи виконавчого апарату районної ради забезпечують запитувачів місцем та оргтехнікою для роботи з документами, можливість робити витяги з них, копіювати, записувати на будь-які носії інформації.

Оскарження рішень, дій чи бездіяльності розпорядників інформації до суду здійснюється відповідно до Кодексу адміністративного судочинства в Україні.

Керуючий справами виконавчого
апарату районної ради І.В. Кудрик

Додаток 1
Додаток 2

Назад

17 Березня 2017 17:27
22 березня 2017 року Засідання постійної комісії районної ради з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, транспорту та інфраструктури. Початок об 11.00 , мала зала.

17 Березня 2017 17:24
22 березня 2017 року Прямий телефонний зв’язок Лугової В.М. – начальника управління соц. захисту населення райдержадміністрації. Час проведення: 09.00 до 10.00.

17 Березня 2017 17:24
21 березня 2017 року Спільне засідання постійних комісій районної ради з питань освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, культури, спорту та туризму та з питань розвитку місцевого самоврядування та здійснення децентралізації. Початок о 10.00 .

17 Березня 2017 17:16
21 березня 2017 року Засідання постійної комісії районної ради з питань земельних відносин, екології та агропромислового розвитку. Початок о 12.00 .

17 Березня 2017 17:15
21 березня 2017 року Вручення ювілейних медалей «70 років Перемоги над нацизмом». За участю голови райдержадміністрації Коржа В.Б. Початок о 14.00, Кархівська ЗОШ.

10 Березня 2017 17:24
18-19 березня 2017 року Чемпіонат району з міні-футболу. Початок о 10.00 , м. Славутич.

10 Березня 2017 16:48
17 березня 2017 року Зустріч випускників загальноосвітніх шкіл району з представниками вищих навчальних закладів області. Початок о 10.00,велика зала.

10 Березня 2017 16:47
16 березня 2017 року Загальні збори громадян в с. Количівка Іванівської сільської ради. Початок о 15.00, приміщення ЗОШ.

10 Березня 2017 16:46
16 березня 2017 року Вручення ювілейних медалей «70 років Перемоги над нацизмом». Початок о 13.30, Трисвятськослобідська ЗОШ.

10 Березня 2017 16:44
16 березня 2017 року Загальні збори громадян в с. Андріївка. Початок об 11.00, приміщення сільської ради.

10 Березня 2017 16:43
16 березня 2017 року Районна краєзнавча конференція. Початок о 10.00,велика зала.

10 Березня 2017 16:43
15 березня 2017 року Загальні збори громадян в с. Іванівка. Початок о 14.00, приміщення будинку культури.